středa 9. října 2013

Dopravní analýza


současný stav silničních komunikací

SJM funguje jako zásadní sběrná komunikace pro obsluhu vnitřní části města , není vyloženě tranzitní komunikací. Z tohoto důvodu zprovoznění severozápadní části městského okruhu (Blanka) pomůže jen částečně, hlavní význam spočívá v nabídce alternativní trasy pro vnitroměstský tranzit (cca 25% jízd). Tento fakt dokladuje i demografická struktura města, kde zejména území centra je charakteristické vysokou koncentrací pracovních příležitostí.

vliv zúžení magistrály na 2x2 jízdní pruhy



Zklidnění SJM je naprosto bezprostředně svázáno s otázkou zavedení zpoplatnění vjezdu, které může regulovat celkový počet vjezdů. Bez tohoto podpůrného opatření znamená redukování SJM přelévání dopravy do okolní sítě a tedy zhoršení problémů na plošně větším území. Lze jednoduše definovat, že míra redukce SJM je odvislá od míry restrikce.


(zdroj : http://www.urm.cz/cs/clanek/340/vlivy-navrzenych-uprav )



Žádné komentáře:

Okomentovat